Natur og miljø, Nyheter, Næring, Politikk, Røros og FNs bærekraftsmål

Hvem vil du skal motta Røros miljøpris i 2024? / Gïe datne sïjhth edtja Rossen byjresebaalhkam åadtjodh jaepien 2024?

(NO/SA) Jorunn og Bjørg Sakrisvoll mottok Røros kommunens femte miljøpris i 2023. Nå trenger vi din hjelp til å finne årets kandidat. Prisen skal stimulere til og belønne nytenking og innsats for klima- og miljøet. Den kan gis til kommunens innbyggere, virksomheter, organisasjoner og næringsliv. I tillegg til selve prisen på 15 000 kroner får vinneren hederlig omtale for sin innsats.

Vi ønsker å vite hvem DU synes skal vinne miljøprisen for 2024!

Alle kan sende inn forslag til kandidat, sammen med en begrunnelse. Forslaget må være hos oss innen fredag den 19. april. Du sender forslaget til postmottak@roros.kommune.no eller til Røros kommune, Bergmannsgata 23, 7374 Røros. Merk forslaget med «Miljøpris 2024».

Kriterier for å velge kandidat

Røros miljøpris skal gå til noen som med sin innsats for klima- og miljøet i vår kommune fremstår som et godt eksempel for andre. De oppfyller en eller flere av disse kriteriene:

• de har gjort en innsats over lang tid
  • de har vært en pioner på et område
  • de har gjort noe som har gitt betydelige miljørelaterte resultater

Med innsats for miljøet mener vi tiltak som kan gjøre vårt miljø bedre. Eksempler er:

• renere vann, luft og jord
  • reduksjon av klimagasser, forurensning og støy
  • bevaring og tilbakeføring av biologisk mangfold og verdifull natur
  • miljøriktig forbruk, innkjøp og håndtering av avfall
  • miljøvennlig bygg og anlegg
  • Les miljøprisens vedtekter her

Diplom og 15 000 kroner

Prisvinneren får et diplom, 15 000 kroner og hederlig omtale for sin innsats. Prisen deles ut 5. juni på Verdens miljødag. Sted annonseres.

Les mer om de som har mottatt prisen tidligere:

//

Jorunn jïh Bjørg Sakrisvoll åadtjoejin Rossen tjïelten vïjhteden byjresebaalhkam jaepien 2023. Daelie mijjieh dov viehkiem daarpesjibie daan jaepien kandidaatem gaavnedh. Tjïelten årrojh, gïehtelimmieh, organisasjovnh jïh jieliemassh maehtieh baalhkam åadtjodh. Vitnije baalhkam jïh 15 000 kråvnah åådtje. Vitnije aaj buerie baakoeh åådtje dan barkoen åvteste.

Mijjieh sïjhtebe daejredh gïe DATNE sïjhth edtja byjresebaalhkam åadtjodh jaepien 2024!

Gaajhkesh maehtieh uvtelassh kandidaten bïjre seedtedh. Datne aaj tjoerh dov veeljemem tjïelkestidh. Mijjieh tjoerebe uvtelassem åadtjodh åvtelen voerhtjen 19. biejjien. Seedth uvtelassem diekie: postmottak@roros.kommune.no. Jallh diekie: Røros kommune, Bergmannsgata 23, 7374 Røros. Mïerhkh uvtelassem dejnie «Miljøpris 2024».

Moenemetsiehkie kandidaatem veeljedh

Dïhte gie byjresebaalhkam åådtje tjuara eadtjohke orreme klijmam jïh byjresen åvteste barkedh. Dïhte gie baalhkam åådtje aaj tjoere åvteguvvine årrodh. Dïhte tjuara akte jallh jienebh moenemetsiehkieh dievhtedh:

• Dah leah eadtjohke orreme guhkiem.
  • Dah leah pionerem orreme.
  • Dah leah maam akt dorjeme mij byjresem dæjpa.

Råajvarimmieh mejtie byjresem bueriedieh. Vuesiehtimmien gaavhtan:

• Tjïelkebe tjaetsie, elmie jïh eatneme.
  • Unnebe klæjmagassh, deejreldahkh jïh tjarke tjoeje.
  • Biologeles gellievoetem jïh eatnemem geehtedh.
  • Åtnoe mij lea buerebe byjresasse jïh guktie raate gïetedidh.
  • Bigkie jïh anleggh mah leah buerebe byjresasse.
  • Lohkh byjresebaalhkan mieriedimmieh daesnie.

Diplovme jïh 15 000 kråvnah

Vitnije diplovmem jïh 15 000 kråvnah åådtje. Vitnije aaj buerie baakoeh åådtje dan barkoen åvteste. Vitnije baalhkam åådtje ruffien 5. biejjien, Veartenen byjresebiejjien. Dijjieh åadtjode daejredh gusnie.