Barn, unge og utdanning, Nyheter

Ohtsh Rossen tjïelten gïeleskreejremestipendem! / Søk på Røros kommunes språkmotiveringsstipend!

Ohtsh Rossen tjïelten gïeleskreejremestipendem tjïelten barkijidie, studeentide jïh learoehkidie jåarhkeskuvlesne!

Stipendeöörnegen ulmieh leah tjïelten barkijh, studeenth jïh learohkh jåarhkeskuvlesne skreejredh saemien veeljedh voestes- jallh mubpiengïeline, saemien ammesgïeline, programmefaagine jallh ektiefaagine sijjen faagegievlesne.

Daesnie ohtsemetjaalegem: Roros_kommune_språkmotiveringsstipend_skjema-sørsamisk-2023

Seedth ohtsemem dïsse sæjjan: Rossen tjïelte, Bergmannsgata 23, 7374 Røros, jallh seedth mailem dïsse e-påastese: postmottak@roros.kommune.no

Ohtsemebiejjie: Goeven 1. biejjien 2023

Jis dov leah gyhtjelassh, gaskesadth iktedæjjine åarjelsaemien reeremedajvesne, Ida Marie Bransfjell. Dan e-påaste: ida.bransfjell@roros.kommune.no jallh rïngkh dïsse tellefovnenummerasse: 989 00 604.

//

Røros kommunes språkmotiveringsstipend til kommunens ansatte, studenter og elever i den videregående skole!

Stipendordningen har som formål å stimulere kommunens ansatte, studenter og elever i den videregående skole til å velge samisk som første – eller andrespråk, samisk som fremmedspråk, programfag eller fellesfag i sin fagkrets.

Her er søknadsskjemaet: Roros_kommune_språkmotiveringsstipend_skjema-sørsamisk-2023.docx (live.com)

Søknad sendes til Rossen tjïelte/Røros kommune, Bergmannsgata 23, 7374 Røros, eller send til postmottak@roros.kommune.no

Søknadsfrist: 1. desember 2023

Har du spørsmål, ta kontakt med koordinator i sørsamisk forvaltningsområde, Ida Marie Bransfjell. E-post: ida.marie.bransfjell@roros.kommune.no eller kontakt henne på telefon: 989 00 604.