Kultur, idrett og fritid, Nyheter

Søk tilskudd til kultur innen 1. november / Ohtsh dåarjoem kultuvrese rahkan 1. biejjien åvtelen

midtpartiet på to saksofoner, ei lilla ramme med skriften Søk kulturmidler innen 1. november og ei lilla ramme med skriften Ohtsh kultuvrevierhtide rahkan 1. biejjien åvtelen

Skal du søke tilskudd til fritidskulturliv, større arrangement eller har et prosjekt du trenger midler til for å få gjennomført, kan du søke Røros kommune om dette. Retningslinjer og detaljert informasjon om de ulike ordningene finner du ved å trykke på lenken under:

Tilskuddsordninger med frist 1. november

Spørsmål om ordningene kan rettes til Kulturkontoret:

Kultursjef
Morten Tøndel
E-post: morten.tondel@roros.kommune.no/tlf: 97 76 15 09

Kulturkonsulent
Caroline Oksdøl Søberg
E-post: caroline.soberg@roros.kommune.no/tlf: 90 55 14 46

//

Edtjh dåarjoem ohtsedidh eejehtimmien kultuvrejielemasse, stuerebe öörnemasse jallh prosjektese mejtie vierhtide daarpesjh? Dellie maahtah dïsse Rossen tjïeltese ohtsedidh. Njoelkedassh jïh vielie bïevnesh ovmessie öörnegi bïjre daesnie:

Rahkan 1. biejjien minngemes biejjie dåarjoeöörnegidie ohtsedidh

Seedth gyjhtelassh öörnegi bïjre Kultuvrekontovrese:

Kultuvreåvtehke
Morten Tøndel