Kultur, idrett og fritid, Nyheter

Hvem bør få årets kulturpris? / Gïe byöroe daan jaepien kultuvrebaalhkesem åadtjodh?

rosa tulipaner foran lilla vegg ramme med skriften Kulturprisen 2023

Send inn din nominasjon

I godt over 40 år har Røros kommune delt ut kulturprisen til mottakere innenfor et svært bredt kulturfelt. Kulturprisen består i dag av et diplom og et prisbeløp på 10 000,-.

Røros kommune kan hvert år dele ut kommunens kulturpris. Prisen deles ut til personer, lag eller organisasjoner som har gjort en aktiv innsats for å styrke kulturlivet i kommunen eller bidratt til å gjøre Rørosbygdene kjent utover landet på det kulturelle plan. Alle innbyggere i kommunen kan komme med forslag til kandidater til kulturprisen. I tillegg kan Røros kommune selv foreslå kandidater.

Har du forslag til hvem som bør få kulturprisen? Se mer her for hvordan du skal gå fram: Røros kommunes kulturpris.

Nominasjonsfristen er: 1. november.

Seedth dov nominasjovnem!

40 jaepiej bijjeli, Rossen tjïele lea kultuvrebaalham stoere kultuvredajvesne vadteme. Gie kultuvrebaalhkam åådtje, aaj diplopem jïh 10 000,- kråvnah åådtje.

Fïerhten jaepien Rossen tjïele maahta kultuvrebaalhkam juekedh. Almetjh, laagh jïh organisasjovnh mejtie stoere barkoe dorjeme kultuvrem tjïeltesne nænnoestidh, maehtieh baalhkam åadtjodh. Gaajhkh årrojh tjïeltesne maehtieh nominasjovnh seedtedh. Rossen tjïelte aaj maahta nominasjovnh uvtedidh.

Dov leah åssjaldahkh gïe byöroe kultuvrebaalhkam åadtjodh? Lohkh vielie daesnie guktie edtjh nominasjovnem seedtedh: Rossen tjïelten kultuvrebaalhka.

Minngemes biejjien nominasjovnh seedtedh lea rahkan 1. biejjien.