I 2024 er Røros kommune med på Hematt sammen med kommuner og bedrifter i Nord-Østerdal, Livestock og Klosser Innovasjon. Hematt er et arrangement med mål om å styrke Fjellregionens posisjon som en attraktiv bo- og arbeidsregion.

Den 16.3.2023 drar bedrifter og organisasjoner fra Fjellregionen til Vulkan i Oslo for å bygge nettverk og vise fram mangfoldet i regionens organisasjons- og næringsliv. Der møter du andre næringsdrivende i regionen til faglig påfyll og utveksling. På kveldstid har bedriftene muligheten til å stå på stand og møte kjente og ukjente – med og uten tilknytning til regionen – under et åpent og gratis arrangement med musikk og høy sosial faktor. Her skal vi skape følelsen av å “komme hematt”. Driver du en bedrift i Røros og har du lyst til å bli med på Hematt 2024? Da bør du melde deg på nå ved å gå inn på linken i invitasjonen.

Les mer og meld deg på her

Lohkh vielie jïh dåeredh amma daesnie