Kultur, idrett og fritid, Nyheter

Hva mener du om kultur- og fritidstilbudet der du bor?

Trøndelag fylkeskommune inviterer alle i Trøndelag til å si hva de mener om kultur- og fritidstilbudet der de bor.

Til alle som bor i Trøndelag

Trøndelag fylkeskommune ønsker at alle som bor i Trøndelag skal ha tilgang til et mangfold av kulturtilbud og fritidsaktiviteter, som gir muligheter til å delta, oppleve og skape, og som bidrar til trivsel og bolyst! Avdeling for kultur og folkehelse arbeider med to planer med tiltak for et enda bedre fritids- og kulturtilbud:

• Kulturplan for barn og unge (3-26 år)
  • Frivillighetsplan (0-100+ år)

Din mening er viktig

Din mening og dine innspill er viktig inn i dette arbeidet, og alle som bor i Trøndelag får nå muligheten til å ytre seg om kultur- og fritidstilbudet der de bor. Fylkeskommunen har laget en spørreundersøkelse, hvor alle som deltar er med i trekningen av kinobilletter. Røros kommune oppfordrer alle til å bli med på denne innspillsrunden, for å bidra til et enda bedre fritids- og kulturtilbud i Trøndelag fylke!

Her finner du spørreundersøkelsen: Hva mener du om kultur- og fritidstilbudet der du bor?