Kommunedirektør Kjersti Forbord Jensås sitter ved skrivepulten foran pc'en

Årsrapport og årsregnskap 2019 / Jaepiereektehtse jïh jaepiereeknehlåhkoe 2019

Kommunedirektøren legger i dag frem årsrapport og årsregnskap for 2019. Årsregnskapet er avsluttet med et overskudd på omlag 1,8 millioner kroner. Det var opprinnelig budsjettert med et overskudd på 6 millioner kroner for året. Etter flere år med bedre resultater enn budsjettert, endte altså 2019 med et noe svakere resultat enn budsjettert. Bakgrunnen for det relativt svake resultatet er beskrevet både i kommunedirektørens innledning, i egne økonomikommentarer og ikke minst i kapitlene til de enkelte virksomhetene.

Tjïeltedirektööre jaepiereektehtsem jïh jaepiereeknehlåhkoem 2019 åehpiedahta daan biejjien. Jaepiereeknehlåhkoe lea illesovveme aktine dïenestinie ovrehte 1,8 millijovnh kråvnine. Aalkoelistie lij budsjedteradamme aktine dïenestinie 6 millijovnh kråvnine daan jaepien. Mænngan gellie jaepieh åtneme buerebe illedahkigujmie goh budsjedteradamme, jaepien 2019 ånnetji viesjiehtåbpoe illedahkem åadtjoeji goh budsjedteradamme. Fåantoe dan naa viesjies illedahkese lea buerkiestamme dovne tjïeltedirektöören aalkoetjaalegisnie, jïjtse ekonomijelahtestimmine jïh ij goh unnemes fïerhten gïehtelimmien kapihtelisnie.

Her leser du årsrapporten

Årsrapporten publiseres i år for første gang i en ren nettversjon / Daan jaepien voestes aejkien jaepiereektehtse ajve nedteversjovnine båata

Vi bruker rapporteringssystemet Framsikt for å publisere rapporten. En fordel med å legge fram årsrapporten på nett, er at vi kan gi leseren mer og lettere tilgjengelig informasjon enn vi kan i en papirversjon. Du finner også linker til mer informasjon , videoer og bilder. Vi sparer også miljøet for store mengder papir ved å legge fram rapporten på denne måten.

Mijjieh reektemesysteemem Framsikt nuhtjebe juktie reektehtsem bæjhkoehtidh. Akte aevhkie jaepiereektehtsem nedtesne bæjhkoehtidh lea lohkijasse vielie bïevnesh vedtedh jïh aaj leah aelhkebe gaavnedh goh paehpereversjovnesne. Datne aaj svaalhteseh gaavnh vielie bïevnesidie, videovidie jïh guvvide. Mijjieh aaj byjresem aarjoehtibie stoerre veahkah paehpieristie viehkine reektehtsem naemhtie åehpiedehtedh.

Hva er årsrapporten? / Mij jaepiereektehtse?

Årsrapporten er kommunedirektørens presentasjon av kommunens offisielle regnskap og årsrapport for kommunestyret. I rapporten redegjøres det for omfanget, kompleksiteten og oppnådde resultater i den kommunale tjenesteproduksjonen.

Jaepiereektehtse lea tjïeltedirektöören åehpiedehteme tjïelten byögkeles reeknehlåhkoste jïh tjïelteståvroen jaepiereektehtsistie. Reektehtsisnie stoeredahkem åehpiedahta tjïelten dienesjedorjemasseste, man gellielaaketje tjïelten dïenesjh lea jïh jakseme illedahki bïjre tjïelten dïenesjedorjemassesne.

Bildetekst: Kommunedirektør Kjersti Forbord Jensås. Foto: Form til fjells/Tom Gustavsen