Blog

Aktuelt, Nyheter, Næring, Politikk

Invitasjon til webinar om offentlige anskaffelser

bilde at et tastatur med tekstplakat: webinar om offentlig anskaffelser

Eierkommunene i samarbeid med Abakus inviterer til webinar 11. november kl. 09-11. Målgrupper er bedrifter, enkeltpersonforetak og bestillere i kommunene.

Agenda

Hvorfor er offentlige anskaffelsesprosesser slik de er, og hva er viktig for lokale leverandører dersom de skal kunne komme i betraktning?

  • Litt om regelverket
  • Nye terskelverdier
  • Konkurranseform
  • Kvalifikasjonskrav
  • Tildelingskriterier, hva kan evalueres
  • Muligheter for samarbeid
  • Hvor finner man utlyste konkurranser
  • Hvordan skrive tilbud
  • Hvordan levere tilbud i Mercell

Påmelding

Meld dere på til Abakus post@abakus.as innen 9. november. Abakus sender deretter ut lenke til webinaret.

 

X