Gïelebiesie Praahkesne / Samisk språkbad i Brekken

Gïelebiesie Praahkesne 17-18/8

Aajege og Rossen tjilte/Røros kommune ønskar å invitere dere til gïelebiesie, som gjelder for barn 0-12 år med deres familier, d v s søsken, foreldre, besteforeldre etc.
Gïelebiesie finner sted i Brekken der ska vi bo i låavhtgåetieh, og eventuellt telt. Under døgnet skal vi igjennom en mengde forskjellige aktiviteter, leke, spise, omgås og kun snakke samisk. Do og stellerom kommer til å finnes i nærliggende hus. Dusjer er tilgjengelige under søndagen, slik at man kan vaske seg etter en natt i låavhtgåetie og pynte seg før konserten med Tanja Nordfjell i Brekken kirke, hvis man ønsker det.
Påmelding til dette gïelebiesie innebærer en “kontrakt” om at under språkbadets døgn, fra det at man ankommer til det at man avreiser, kun snakker samisk, samt en egenandel på 200 kr per voksen deltaker. Minst en voksen fra barnets familie skal være i følge med barnet/barnene fra familien. Velkommen til gïelebiesie i Brekken!
Påmelding til matma@trondelagfylke.no før 13/8 – 24. Husk å skriv barnets alder samt hvor mange som kommer.
Preliminært program:
Lørdag:
Ts. 14: Vi starter. Reiser teltkåtor og riser liggeplassene samt ordner våra boplasser.
Ts. 16: Beapmoe. Vi byr på grilling.
Ts. 17: Stååkedimmie. Fueriegadtjh, barn 7-12 år lager en spøkevandring/Aktivitetsløype. Gadtsegarhkh, barn 0-6 år, har leker som implementerer samisk språk.
Ts. 19: Spøkvandring/Aktivitetsløype. Fueriegadtjh har laget en Spøkvandring/Aktivitetsløype der det er stasjoner som Fueriegadtjh styrer og gjennomfører. Gadstegarhkh er de som skal gå igjennom denne Spøkvandring/Aktivitetsløypen.
Ts. 20: Leggdags for de små og oppesitterkveld for de som vil høre på hva som blir fortalt rundt bålet.
Vi står for kaffe og té, men deltakerne har selv ansvar for sin kveldsmat og snacks.
Søndag:
Morgen. Dusjer finnes tilgjengelige fra morgenen og som vi kan bruke utover dagen. Vi står for kaffe og té, men deltakerne har selv ansvar for sin frokost.
Ts: 10: Stååkedimmie. Fotball, samt leker for å implementere samisk språk.
Ts. 11: Vuelieworshop med Tanja Nordfjell.
Ts. 12: Stååkedimmie. Fotball samt leker for å implementere samisk språk.
Ts. 13: Vi bjuder på lønsj.
Ts. 14: Nåhkeme/Avsluttning. Rydding, pakking og nedtagning av teltkåtor.
Ts. 15: Konsert med Tanja Nordfjell i Brekken kirke. Gratis for deltakerne på gïelebiesie.
Att ta med: Noe å sove oppå, noe å sove i, noe å spise på, noe å drikke ur, kveldsmat, frokost, godt humør og personliga fornødenheter.
Oppdateringer i programmet kommer å gjøres fortløpende!

Gïelebiesie Praahkesne 17-18/8

Aajege jïh Rossen tjïelte sijhtieh bööredh Gïelebiesiem dåeriedidh Praahkesne!
Daate Gïelebiesie maanide mah leah 0-12 jaepien båeries jïh dej fuelhkide; åerpenh, eejtegh, aahkah gon aajjah j.v.
Gïelebiesie Praahkesne öörnesåvva. Mijjieh edtjebe låavthgåetesne årrodh jïh åeredh. Mijjieh aaj edtjebe ovmessie darjomesh darjodh, stååkedidh, byöpmedidh, ektine årrodh jïh ajve saemiestidh. Onnegåetie jïh målsome-tjïehtjele gååvnesieh. Aejlegen mijjieh maehtebe dusjide provhkedh. Dellie maehtebe bïssedidh mænngan låavthgåetesne åereme, jïh tjaebpies vaarjoeh gåårvedidh åvtelen mijjieh Praahkan gærhkose vuelkebe. Plaassjan gærhkosne Tanja Nordfjell edtja konseertem utnedh.
Gosse datne bïeljelh datne sïjhth Gïelebiesiem dåeriedidh, datne aaj latjkoem tjaalah. Latjkosne tjåådtje dijjieh ajve åadtjode saemiestidh Gïelebiesesne. Geerve almetjh tjuerieh maaksoem maeksedh, mij lea 200 kråvnah fïerhten geerve almetje. Unnemes akte geerve almetje tjuara ektine maanine årrodh jïjtje fuelhkeste.
Buerie båeteme Gïelebiesiem dåeriedidh Praahkesne!
Bïeljelh matma@trondelagfylke.no åvtelen 13/8 – 24. Mujhtieh tjaeledh man båeries maanah leah, jïh man jïjnjh båetieh.
Programme:
Laavvadahken:
Ts. 14: Mijjieh aelkebe. Låavthgåetide tseegkedh, doerkestidh jïh öörnedh.
Ts. 16: Beapmoe. Mijjieh grillh-beapmoeh åasteme.
Ts. 17: Stååkedimmie. Fueriegadtjh, maanah 7-12 jaepien båeries darjome-baalkam darjoeh. Gadtsegarhkh, maanah 0-6 jaepien båeries, edtjieh saemiengïeline stååkedidh.
Ts. 19: Darjome-baalka. Fueriegadtjh leah darjome-baalkam dorjeme. Fueriegadtjh edtjieh ovmessie sijjine darjome-baalkesne tjåadtjodh. Gadstegarhkh edtjieh darjome-baalkam vaedtsedh.
Ts. 20: Unnemes maanah edtjieh åeredh. Stuerebe maanah maehtieh dålle-bealesne tjahkasjidh jïh soptsestidie goltelidh.
Mijjieh prïhtjegem jïh löövjem öörnebe. Dåeriedæjjah jïjtje iehkeds-svarkeldh jïh byöpmetjh öörnieh.
Aejlegen:
Aereden. Aeriedistie jïh abpe biejjiem mijjieh maehtebe dusjide provhkedh. Mijjieh prïhtjegem jïh löövjem öörnebe. Dåeriedæjjah jïjtje aeredsbeapmoeh öörnieh.
Ts: 10: Stååkedimmie. Juelkie-tjengkere. Mijjieh saemiengïeline stååkedibie.
Ts. 11: Vuelieworshop Tanja Nordfjell:ine.
Ts. 12: Stååkedimmie. Juelkietjenghkere jïh saemiengïeline stååkedibie.
Ts. 13: Mijjieh lunsjem öörnebe jïh byöpmedibie.
Ts. 14: Nåhkeme. Mijjieh sjïekedibie, tjöönebe jïh rïjvestibie.
Ts. 15: Konseerte Tanja Nordfjell:ine i Praahkan gærhkosne. Namhtah dåeriedæjjah mejtie Gïelebiesiem dåeriedieh.
Meatan vaeltedh: Mesnie akt åeredh (jievege/dueljie, åeremevoesse), mesnie akt byöpmedidh, mestie akt jovhkedh (guksie, boehtele, termose) jïh maam akt jeatja jis sïjhth. Mujhtieh buerie bïevsterh!
Kaanne programme onnetje onnetje jeatjahlaakan sjædta.