Babysang – start ny runde uke 35 / Maanetjelaavlome – orre boelhke våhkoe 35

Velkommen til babysang! / Buerie båeteme maanetjelaavloemasse!
Røros kulturskole tilbyr babysang for nybakte foreldre/foresatte og barn 0-1 år.

Babysang er et samarbeid mellom Røros kulturskole og Røros helsestasjon og går over 8 uker, med én musikkstund per uke.
Samlingene ledes av musikk- og helsearbeider Ane Linn Haagaas ved Røros kulturskole. Hun har lang erfaring med musikksamlinger for småbarn i gruppe og har også erfaring fra ledelse av babysang.

Hva skjer i babysang?
Babysangstunden følger en fast mal, og inneholder sanger, rim og regler, innspilt og levende musikk og bevegelse til musikk. Musikk som en positiv fellesaktivitet og kilde til å skape tilknytning og trygge relasjoner er fundamentet i samlingene. Du trenger ingen musikkerfaring for å være med, dette er et tilbud for alle! Innholdet i babysangen er livssynsnøytralt.

Når og hvor skjer det?
Mandager klokken 11.00 på helsestasjonen, Øverhagaen bo-, helse- og velferdssenter. Ny runde babysang starter mandag 23. august. Deretter er det ukentlige samlinger, med unntak av i uke 41 – høstferien.

Hvor lenge varer det?
Babysangen varer ca 45 minutter. Når vi er ferdige er det muligheter for videre sosialt samvær, spise matpakke eller kjøpe mat og drikke i kantina på Øverhagaen bo-, helse og velferdssenter.

Påmelding
For å melde deg og barnet ditt på babysang, klikker du her, eller går inn på hjemmesiden til Røros kommune/Barn, unge og utdanning/Kulturskolen.  Påmeldingsfrist 23. august.

Pris per (voksne) deltager per babysangrekke: kr. 500,-

Lurer du på noe?

Har du spørsmål om babysang, praktiske ting eller annet, ta kontakt med oss på kulturskolen eller helsestasjonen.

Ane Linn Haagaas // Musikk- og helsearbeider

M: ane.linn.haagaas@roros.kommune.no