brannsjef og politsjef klipper snor på åpning av nytt beredskapssenter

Torsdag 19. oktober hadde vi offisiell åpning av Beredskapsenter.

Det ble en fin markering med underholdning av Politikoret og god lokalprodusert mat til våre inviterte gjester. I beredskapsenteret er flere samlokalisert på tvers av etater og avdelinger som er teknisk driftsavdeling, Politi, Brann og redning, sivilforsvaret, hjelpemidler og Røros parkering. Her skal vi utvikle vår samhandling på tvers til det beste for våre innbyggere og besøkende.

Ordfører Isak sto for åpningen, og når det er åpning av beredskapsenter bruker man ikke snor, da bruker vi selvfølgelig sperrebånd. Her ble det en drakamp mellom Øyvind Unsgård (politi) og Frode Skogås (brann)

Visepolitimester i Trøndelag Elisabeth Rise overrakte et bilde av Håkon Gullvåg, tre brødre, som skal symbolisere samhold og samarbeid.

visepolitimester i trøndelag

Visepolitimester i Trøndelag, Elisabeth Rise overrekker bildet av Håkon Gullvåg

orfører holder tale

Ordfører Busch holdt tale under åpningen