Folkehelse, Kultur, idrett og fritid, Nyheter

Velkommen til en musikalsk reise: Elvis og The Beatles

Førstkommende tirsdag kan du få med deg gratis konsert på Øverhagaen Bo-, Helse- og Velferdssenter, da Johan Christer Novsjø og Yngve Fritjof Kristiansen kommer for å spille og synge låter av Elvis og The Beatles.

Den Kulturelle Spaserstokken Røros kommune inviterer til en musikalsk reise tilbake til gullalderen av rock ‘n’ roll og popmusikk. To musikalske stormakter buldrer sammen i triumf når Yngve Fritjof Kristiansen og Johan Christer Novsjø tar for seg det fantastiske repertoaret til to av verdenshistoriens mest berømte artister.

Her vil dere få en konsert pepret med hits, og gode historier om artistene som knytter konserten sammen på humoristisk vis.

Dato: Tirsdag 1. oktober
Tid: 13.00
Sted: Storsalen, Øverhagaen Bo,- Helse- og Velferdssenter

Gratis inngang!

Arrangementet er åpent for alle, og spesielt tilrettelagt for seniorer som en del av tilbudet gjennom Den Kulturelle Spaserstokken. Ta med deg venner og kjente, og nyt ei stund med mimring og god musikk.

Vi gleder oss til å se deg der!

Kontaktinformasjon Den Kulturelle Spaserstokken Røros kommune
Kulturkonsulent