Nyheter, Næring

Meld deg på åpent næringsmøte 6. mai 2024

Illustrasjon Nytt fra næring, bakgrunnsbilde kirka på Røros

God næringsutvikling betinger god samhandling, og da må vi møtes. Røros kommune inviterer alle som driver næring i Røros til et nytt åpent næringsmøte. Vi trenger at flest mulig deltar, så noter datoen i kalenderen allerede nå – uansett om du synes at du er i målgruppen for temaene eller ikke. Meld deg på HER.

Tid: Mandag 6.5.2024, kl 18.00-21.00
Sted: Storstuggu

Tema:

• Rørosmartnan er sårbar. Hvordan kan vi sikre den for fremtidige generasjoner?
  • Kommunen jobber med fremtidens turistinformasjon i Røros. Vi vurderer ulike modeller, og i møtet kan du gi dine innspill.
  • Informasjon med mulighet for å stille spørsmål:
    – Økonomi
    – Sentrumsnære industriarealer og utvikling av en grønn industripark i Røros
  • Pause med tid til kaffe og prat

Fra kommunen deltar ordfører Isak Veierud Busch, kommunedirektør Kjersti Forbord Jensås og næringskoordinator Elisabeth Wikan Heidtmann.

Velkommen!