Velkommen til trygghetstreff for eldre

Tirsdag 1. oktober klokken 1600 inviterer vi til gratis trygghetstreff for eldre på Røros beredskapssenter, Hånesveien 1.

Dette er beregnet for hjemmeboende eldre med eventuelt pårørende i Røros og Os kommuner. På programmet finner vi innlegg om brann og sikkerhet, inkludert demonstrasjon ved Rørosregionen brann- og redning, og Datasikkerhet/svindel ved Rørosbanken og politiet. I tillegg til dette blir det servering og underholdning.

Hver enkelt hjemmeboende eldre får tildelt en flaske slukkeskum med pistolgrep. En til hver husstand.

Treffet er arrangert av Rørosregionen brann- og redning i samarbeid med Røros sanitetsforening, Aursunden Sanitetsforening og eldrerådene i Røros og Os.

Takk til Tolga-Os Sparebank, Rørosbanken, Sanitetsforeningen lokalt og fylkesforeningen for god støtte.

Velkommen.