Oktober, 2021

04okt(okt 4)09:0006(okt 6)15:00AnbefaltSeminar om selvhjelp i praksis09:00 - 15:00 (6)

Foto av kursdeltakere som ser på kursholderen.

Informasjon

Velkommen til seminar om selvhjelp og selvhjelpsgrupper som helsefremmende mulighet.

På seminaret skal vi innom følgende temaer:

• hvorfor selvhjelp og selvhjelpsgrupper?
  • hvordan selvhjelp kan være nyttig kompetanse til mestring, i egen hverdag og i møte med andre mennesker
  • selvhjelpsarbeid og hvordan få til trygge fellesskap i praksis?
  • selvhjelpsgrupper, oppstarter-rollen og om å gjøre seg selv overflødig.
  • lokale muligheter, samarbeid og veien videre.

Det legges opp til dialog og aktiv deltagelse begge dager. Seminaret går over to dager – det er nødvendig å delta begge dagene!

Når: Mandag 4. og onsdag 6. oktober, kl. 09.00 til 15.00 begge dager.

Sted: Røros – Storstuggu

Seminaret er gratis. Lunsj blir servert. Deltakere dekker selv evt. reise- og overnatting.

Frist for påmelding er 27. september. Det er begrenset antall plasser – førstemann til mølla!

Les mer og meld deg på her

Arrangementet er en del av ett større samarbeid mellom Røros kommune og Selvhjelp Norge. Ansvarlige for møtet er Kari Fløttum og Erna Majormoen fra Selvhjelp Norge. Ved spørsmål eller direktepåmelding ta kontakt: karif@selvhjelp.no / 97788607 eller erna@selvhjelp.no / 952 00 053.

Seminaret gjennomføres som planlagt, om det lar seg gjøre i tråd med myndighetenes retningslinjer vedrørende pandemien.

www.selvhjelp.no

4 (Mandag) 09:00 - 6 (Onsdag) 15:00