Januar, 2020

22jan19:0021:00AnbefaltFrivillighetens dag19:00 - 21:00 Falkbergetsalen i Storstuggu, Storstuggu, Ol-klemmetsaveien, Røros

Illustrasjon for frivillighetens dag

Informasjon

Vi ønsker å feire den aktive og utrolig viktige frivilligheten vi har i kommunen vår. Dette gjør vi gjennom å invitere til Frivillighetens dag på Storstuggu, onsdag 22. januar. Her vil det bli foredrag, utdeling av frivillighetsprisen 2019, kulturelle innslag og enkel servering.

FRIVILLIGHETENS BETYDNING

Karen Espelund

Karen Espelund, fylkesdirektør for kultur og folkehelse i Trøndelag fylkeskommune, vil holde et foredrag om frivillighet og frivillighetens betydning i et lokalsamfunn. Espelund er en svært dyktig formidler med stort overblikk, og hun holder foredrag som er både underholdende og interessante!

UTDELING AV FRIVILLIGHETSPRISEN 2019

Denne kvelden skal også Røros kommunes frivillighetspris deles ut. Frivillighetsprisen 2019 ble tildelt Reidun Båtnes Sødal fra Aursund/Brekken. Hun får prisen for sitt mangeårige arbeid i ulike lag og organisasjoner.

Arrangementet er gratis og åpent for absolutt alle! Hjertelig velkommen!

(Onsdag) 19:00 - 21:00

Falkbergetsalen i Storstuggu