Folkehelse, Kultur, idrett og fritid, Nyheter

Velkommen til årets første DKSS-konsert 26. april

Den Kulturelle Spaserstokken Røros kommune inviterer til en trivelig stund med god musikk og servering av kaffe og kaker fredag 26. april.

Viser av eldre årgang

Musiker Leif Inge Thormodsæter har jobbet på heltid med institusjonskonserter i 36 år, og har besøkt Røros flere ganger tidligere. 26. april kommer han tilbake til bergstaden med Viser av eldre årgang, et konsertprogram med hovedvekt på kjente norske viseskatter fra 50-70-tallet. Her kan man nyte perler fra Erik Bye, Vidar Sandbeck, Alf Prøysen og mange flere.

Spiller to konserter

Thormodsæter spiller to konserter på Røros:

• Klokka 11.00 holder han en lukket konsert for beboerne på Gjøsvika sykehjem.
  • Klokka 12.15 spilles en åpen konsert på Øverhagaen bo- helse- og velferdssenter. Alle innbyggere er velkommen.

Konsertene er gratis. Det serveres også gratis kaffe og kaker på begge arrangementene.

Buerie båeteme! Hjertelig velkommen!

Kontaktinformasjon Den Kulturelle Spaserstokken Røros kommune:

Konsulente kultuvre/Kulturkonsulent
Caroline Oksdøl Søberg