Januar, 2019

14jan18:0021:00AnbefaltTemakveld: Bærekraftig reisemål18:00 - 21:00 Storstuggu, Røros

Informasjon

Vi trenger deg – og enda flere kloke hoder – til temakveld og verksted 14. januar.

Røros skal som kjent remerkes som et Bærekraftig reisemål innen april i år. I den forbindelse inviterer arbeidsgruppa i prosessen til temakveld på Storstuggu mandag 14. januar kl. 18.00 – 21.00.

Kvelden er et samarbeid mellom Røros kommune, Destinasjon Røros og Rørosregionen Næringshage.

Det blir flere korte innledninger om bl.a. bærekraft i reiselivet og miljøsertifiseringer. Men viktigst av alt: «verksted» for å samle innspill til hvordan Røros skal utvikle seg i en mer miljøvennlig og bærekraftig retning – både for de som besøker oss og for oss som bor her.

Arrangementet er gratis, men med påmelding.

Les mer og meld deg på:

Temakveld 14. januar: Bærekraftig Reisemål – Røros