september, 2021

09sep11:0017:30Konsert på lasteplanet - med Lundquist-Langens11:00 - 17:30 Røros kommune

Informasjon

Torsdag 9. september legger Anna, John Arne og Peder Angel Lundquist Langen ut på lastebilturné i kommunen vår. Lastebilscena stopper i Brekken, på Glåmos og på Røros.

HER STOPPER LASTEBILEN:
Coop Brekken: kl. 11.00
Glåmos samfunnshus: kl. 13.30
Røros eldresenter: kl. 17.00

KLÆR ETTER VÆR
Dette er utendørskonserter, og september er en lunefull måned. Kle deg etter været – og ta turen til nærmeste stoppested!

TA MED EGEN STOL
Lundquist Langens spiller og synger i ca en halvtime på hvert stoppested. Hvis du har lyst til å sitte og høre på, ta med deg egen stol. 🙂

KOSTER DET NOE?
Nei, konsertene er helt gratis.

TRENGER DU SKYSS?
Ta kontakt med Røros frivilligsentral innen mandag 6. september.

OM LUNDQUIST LANGENS:
Familien Lundquist Langen er en ordentlig musikerfamilie, med lang fartstid. John Arne og Anna spiller i flere band, og har deltatt på en rekke konserter, oppsetninger og innspillinger. Sønnen Peder Angel gjorde seg spesielt bemerket i Norske talenter i 2019, hvor han kom helt til semifinalen.
Lundquist-Langens kommer til å spille noe for enhver smak – og vi LOVER det blir både tøft, vakkert og stemningsfullt!

SMITTEVERN
Ved symptomer på luftveisinfeksjon skal du bli hjemme. Dette gjelder også hvis du er i karantene eller isolasjon.
En meters avstand skal holdes mellom alle som ikke er i samme husstand.
Publikum bes registrere seg på konsertstedet. Dette ved behov for evt. smittesporing.
Arr: Den kulturelle spaserstokken Røros

(Torsdag) 11:00 - 17:30