Whiteout på UKM Stuggustream

UKM-deltagerne som egentlig skulle representere Røros ved regionfestivalen i april, får en helt egen sending på Stuggustream i kveld.

En erstatning for regionfestival?

I mars hadde vi lokal UKM her på Røros. Noen deltagere ble valgt ut til å representere Røros på regionfestivalen som skulle være på Ørlandet. Så kom korona, og ingen kunne dra noe sted…

UKM-sendinga på Stuggustream blir ikke det samme som å dra på regionfestival og møte 400 ungdommer fra resten av Trøndelag, men vi håper at det blir gøy for deltagerne å vise frem det de driver med på denne måten. Så håper vi også at enda flere får sett UKM-deltagerne våre og hvor gode de er!

Konferansierer som programledere

UKM Røros har mange flinke konferansierer. Nå får disse bryne seg på å være programledere i et studio i stedet for på ei scene. Kveldens programledere er David, Nora, Jørgen og Amalie.

Hva får vi se?

På Stuggustream UKM-edition får du se disse UKM-innslagene:

• Gard, Vilde og Irena med «Send in the clowns»
  • Ainas angels med «Disneymedley»
  • Whiteout med «You’re not the only ones»
  • Filmen «Stalker»
  • Kunstverk av Toxic_Chi, Kaitlin Anette Davis, Eilin Sundt Sivertsvold og Kristine Modalen Hov

Hvor kan jeg se Stuggustream UKM spesial?

Gå inn på Storstuggu sin youtubekanal, så finner du den her etterhvert! Kanalen finner du her: https://www.youtube.com/channel/UCEzp9bn4UWq13K9rsT6bkTw

Sendingen ser du også på Storstuggu sin Facebookside.

Takk til UKM Norge som støtter denne produksjonen!

Produksjonsleder: Anne Linn Vingelsgaard Schärer
UKM-kontakt: Ane Linn Haagaas