Nytt låsesystem på Rådhuset og teknisk avdeling i Bermannsgata 19

bilde av fasaden på Rådhusgårdenet

Fra torsdag 18. februar tar vi i bruk nytt låsesystem på våre to bygg i Bergmannsgata 19 – Rådhuset og teknisk avdeling.

I praksis innebærer det at dørene vil være låst hele døgnet, men alle som har avtale her er like velkommen som før. Forskjellen nå er at du ringer på døra når du kommer, eller ringer til den du har avtale med.

Bakgrunnen for det nye låsesystemet er sikkerhet og et behov for å vite hvem som til en hver tid oppholder seg i bygget.

Servicetorget er vårt publikumsmottak, og ligger to hus lenger opp i gata – i Bergmannsgata 23. Her kan publikum henvende seg i våre åpningstider. På servicetorget får du svar på generelle spørsmål om kommunens tjenester, og de hjelper deg videre til de riktige kontakter i kommunen.