TV-aksjonen 2019 // Konsert i Røros kirke

TV-aksjonen har vært gjennomført hvert år siden 1974 og er blitt en tradisjon i Norge. Aksjonen er verdens største innsamlingsaksjon målt i innsamlede midler per hode og antall frivillige. Vi ønsker velkommen til gratiskonsert i Røros kirke i forbindelse med årets TV-aksjon.

Hva går pengene til i årets aksjon?

TV-aksjonen NRK 2019 går til CAREs arbeid for å skape et bedre liv for kvinner i noen av verdens mest sårbare områder. TV-aksjonen skal gi kvinner mulighet til å tjene sine egne penger, bestemme over egen kropp og få sin stemme hørt. Årets aksjon går av stabelen søndag 20. oktober.

Se mer om aksjonen her

Gratis konsert i Røros kirke

Her i Røros kommune har det blitt en årlig tradisjon å avholde konsert i forbindelse med aksjonen. Vi starter aksjonshelgen med konsert og informasjon om aksjonen allerede fredag den 18. oktober klokken 18.00.

PROGRAM:

• Informasjon om Care og årets TV-aksjon
  • Musikalske innslag:
    • Aina Sandnes Røste
    • Snorre Ryen Tøndel
    • Trøffel

Gratis inngang.

Bidrag til årets TV-aksjon kan gies ved utgangen.

VELKOMMEN!