Arealplaner, Bygge og bo, Høringer, Nyheter

Offentlig ettersyn: Si din mening om detaljregulering for Djupsjøen hyttegrend

Plankart Djupsjøen hyttegrend

Reguleringsforslaget sendes nå på høring og offentlig ettersyn og vi vil gjerne høre hva du mener om planen. Frist 11.11.2022

Planforslaget omfatter 59 daa og ligger nordøst for Røros sentrum langs fv31. Området er i dag ubebygget. Planen legger til rette for fritidsboliger i felt med tilhørende infrastruktur.  Det er anslått 34 tomter. Planarbeidet er i tråd med kommuneplanens arealdel hvor området er avsatt til fritidsboligbebyggelse.
Alle som har interesser i området oppfordres til å gjøre seg kjent med planforslaget og komme med innspill.
Plandokumentene kan du lese her: arealplaner.no. Planens planid er 20210006
Hvis du har innspill til planarbeidet, kan du sende det til Røros kommune, Bergmannsgata 23, 7374 Røros eller postmottak@roros.kommune.no innen 11.11.2022