Bygge og bo, Nyheter

Nå kan du få månedlig faktura med kommunale avgifter

Fra april kan alle som har eFaktura-avtale med oss få faktura med kommunale avgifter hver måned.

Fra april kan alle som har eFaktura-avtale med Røros kommune få fakturert kommunale avgifter hver måned.

Har du ikke eFaktura fra oss?
Da kan du enkelt opprette dette i nettbanken din. Når du skal opprette avtalen, vil du få spørsmål om eFakturareferanse. Den finner du på fakturaen du fikk på kommunale avgifter i månedsskiftet januar/februar (1. termin 2020)

Vil du ha faktura hver måned fra kommunen?
Da kan du sende en epost til postmottak@roros.kommune.no. Du kan også bestille månedlig faktura via Min side på kommunens nettside. Logg inn til Min eiendom, klikk på eiendomsgebyr og nederst på den siden finner du feltet «Meld fra». Herfra kan du sende epost til kommunen fra feltet «beskrivelse».

Har du andre spørsmål eller trenger du hjelp?
Da kan du ringe oss på telefon 72 41 94 00, eller sende en epost til postmottak@roros.kommune.no