Nyheter, Næring, Politikk

Kontrollutvalget i Røros kommune bestilte en forvaltningsrevisjon av Ren Røros AS i kontrollutvalgsmøtet 17. mars 2020.

Kontrollutvalget fattet følgende vedtak:

1. Røros kontrollutvalg bestiller forvaltningsrevisjon i Ren Røros AS. Kontrollutvalget ber Revisjon Midt-Norge SA utarbeide en prosjektbeskrivelse som behandles i kontrollutvalgsmøte 31. mars 2020.

2. Kontrollutvalget ønsker at selskapets aksjonærer skal få mulighet til å gi innspill til prosjektbeskrivelsen. Den foreløpige prosjektbeskrivelsen legges ut på Kontrollutvalg Fjell sin hjemmeside så snart den foreligger.

Revisjon Midt-Norge SA har utarbeidet forslag til prosjektplan som er lagt ut på hjemmesiden til Kontrollutvalg Fjell, www.konfjell.no, under møtedokumenter for Røros den 31. mars.

Frist for innspill er 26. mars 2020