Foto av en bukett med rosa roser og hvite liljer

Adventstiden står for døren, og mange gleder seg til en koselig tid. Men i år blir denne tiden litt annerledes, siden det fortsatt er noen begrensninger for hvor mange som kan treffes.

Vi oppfordrer derfor alle innbyggere til å tenke kreativt på hvordan vi kan bidra til å gjøre denne tiden litt lysere for oss alle. Ta gjerne en ekstra telefon til noen som du vet sitter mye alene, eller som du vet syns denne tiden er tung. Vi kan alle bidra til å gjøre «mørketiden» litt lysere for noen.

Men – du kan også bidra med å fortelle oss hvem du synes bør få en ekstra blomsterhilsen i adventstiden!

Send ditt forslag til hvem som bør få en blomsterhilsen

Hver uke i adventstiden i år vil ordfører Isak V. Busch dele ut en blomst til noen som fortjener en oppmerksomhet. Hvem det blir, kan DU være med å bestemme. Send ditt forslag og en kort begrunnelse på hvem du ønsker skal motta en blomsterhilsen i adventstiden.

Forslaget sender du til ordføreren på isak.busch@roros.kommune.no, innen 3. desember. Da blir ditt forslag med i trekningen – og du er med å bidra til at noen blir satt pris på i adventstiden!

Mottakeren av hilsenen får opplyst hvem som har sendt inn forslaget når blomstene overrekkes.

Ordfører

Etter en ide fra Høylandet kommune.