Kultur, idrett og fritid, Nyheter

Ny foreningsportal – har vi riktig informasjon på din forening?

Røros kommune har fått ny foreningsportal for lag og foreninger. Siden vil gjøre det enklere både for lag og foreninger selv å holde sin informasjon oppdatert, og være til hjelp for alle som trenger oversikt over eller ønsker kontakt med frivilligheten i Røros kommune.

Stemmer informasjonen vi har?

Det er i dag registrert 127 foreninger i portalen. Grunnleggende informasjon er hentet fra Brønnøysundregisteret og Røros kommunes tidligere register for lag og foreninger. I tillegg kan foreningene selv legge inn informasjon om aktivitet, bilder, lenke til nettsider og lignende. Foreningene har selv ansvar for å holde sin egen side oppdatert, og alle registrerte foreninger skal ha fått tilsendt info om hvordan de kan endre og oppdatere informasjon om sin forening.

Her finner du foreningene: Foreningsportalen Røros kommune

Finner du ikke din forening?

Hvis du ikke finner din forening på portalen, eller lurer på noe om foreningsportalen, ta kontakt med Røros frivilligsentral!

E-post: berit.sevatdal@roros.kommune.no
Nettside: https://roros.frivilligsentral.no/

Du kan også ta kontakt med kulturkontoret v/Ane Linn Haagaas.

Epost: alh@roros.kommune.no

frivillighetens år