Ny forside på Røros kommune sin nettside

på Røros kommune sin nettside

Arbeidet med våre nettsider tar hele tiden nye steg, og vi utvider nå løsningen ytterligere.

Forsiden vil nå inneholde mer av funksjonaliteten som vi ser brukes oftest. Blant annet løfter vi frem nyheter og en del snarveier som gjør at nettløsningen får mer funksjonalitet på forsiden.

Søkefeltet
Husk at du lettest finner det du leter etter ved å bruke søkefeltet! Er det noe du savner, gi oss gjerne beskjed.

Ny aktivitetskalender
Vi lanserer også ny aktivitetskalender hvor alle kan legge inn sine arrangementer. I den nye kalenderen kan du registrere arrangementet ditt ved å klikke på «registrer ditt arrangement». Deretter kan du skrive litt om arrangementet, tid og sted. Legg gjerne inn et bilde om du har.

Den nye kalenderen blir også løftet frem på den nye forsiden. Kalenderen i sin helhet samt registrering av ditt arrangement finner du på siden aktivitetskalender.