Artut kulturfest arrangeres 7. november – 13. november. Programmet begynner å fylles opp – med alt fra Åpen øving med Røros janitsjarorkester, konserten Tjoejeles , Åpen øving hos Røros Seniordans til Artut med gaming – med mer! Men – vi vil veldig gjerne ha med oss flere, spesielt lag og foreninger!

Gratis husleie for frivilligheten

Lag og foreninger får gratis husleie på Storstuggu hele Artut-uka. Ved behov for teknikk, må dette leies og betales utenom. Ta kontakt med Jo Hage eller Saara Kunelius ved Storstuggu for booking.

Jo.hage@roros.kommune.no
Saara.kunelius@roros.kommune.no

Meld inn din aktivitet/arrangement eller øving innen 26. oktober!

Har du/dere et arrangement, en øving eller aktivitet som kan være en del av Artutprogrammet 7.-13. november? Ikke noe er for stort eller for lite. Send inn til artut@roros.kommune.no før 26. oktober, eller ta kontakt med Ane Linn Haagaas ved Røros kulturkontor.

E-post: alh@roros.kommune.no

Se mer her for info og program: www.artut.no